Kwestia smaku
Wpis dodano: 29 sierpnia 2011
Zgiełk rodem z Wieży Babel, eklektyzm, agresywność, homogenizacja form i gatunków, emocji i ekspresji, to „urok” komunikacji społecznej naszych czasów.
Dziś jednak coś się we mnie wściekło. Otworzyłem w Internecie plik video pokazujący masakrę ponad 150 jeńców reżimu Kaddafiego… Zanim jednak pokazały się te straszne sceny, poprzedziła je reklama. Wesolutka reklama jakichś rarytasów produkowanych przez jakąś firmę spożywczą. Jedno miało się do drugiego jak pięść do nosa. Ale żeby tylko… To było niemądre zderzenie dwóch różnych newsów, informacji, komunikacji. Został zaburzony przede wszystkim elementarny ład aksjologiczny. To tak jakby przed nekrologiem dać reklamę występów jakiegoś kabaretu.
Kwestia smaku. Coraz trudniejsza w dzisiejszych czasach, coraz bardziej budząca niesmak…